Friday, December 16, 2011

Randoms - RESULT!




Hey there! How's it going audience? Good? Alhamdulillah. I woke up in the morning, well not morning, and realised that I got a sore throat. Memang tak best. Aku paling tak suka sakit tekak. Sebab bila sakit tekak je mesti disusuli dengan demam dan blablabla penyakit lain. Tapi takpe, ni dugaan Allah SWT. Terima je lah kan.


Satu perkara yang aku sedar bila bangun tido tadi, dah makin dekat dengan hari ambil result PMR. Ramai kata 23 haribulan amik result. Aku macam biasa, don't give a **** lah haha. No offence, tapi aku rasa macam tak perlu kot nak menggelabah sebab kalau menggelabah means tak best lah cuti kan. Tapi takpe lah kalau korang nak cuak pun, aku bukan nak halang. Memang lumrah lah bila calon PMR cakap pasal result je, mesti nak 8a. And some of them 9a. Tak kira lah kau malas ke, rajin ke, kau tetap nak straight A's. Aku pun sama nak straight A's. Siapa taknak kan? Aku bukan apa, takut kalau tak dapat straight A's, parent aku akan kecewa dengan aku. Aku taknak lah cenggitu kan. Aku harap walau apa pun result kita semua nanti, parents kita akan bangga lah dengan pencapaian kita. Aku rasa harapan parent aku tinggi pun sebab abang aku dapat straight A's dulu. So dia expect anak bongsu dia ni pun same lah dengan abangnya. Haha tak guna cakap banyak pun, aku rasa kertas semua orang dah disemak and diberi markah right? Right PPD? Yeah yeah. So berapa hari lagi nak amik resultnya? 7 hari lagi right? Urghh, Math hurts my brain. And one last thing, tak kisah lah kita dapat result tu bagus ke kurang bagus ke, we are still friends right? So jangan lah like menyendiri ke, it's not a big deal okay? Well maybe lah. Haha.


Okay itu saja harini. I'll see you in 7 more days dekat sekolah. Yang sama sekolah dengan aku lah. For others, I'll see you in the next friday. Thanks for reading, goodbye. :)

No comments:

Post a Comment