Friday, June 3, 2011

Lawak Jenaka #1

Hello there audience. How are you doing ? Good ? Good. xD Jadi untuk post hari ni, aku ade sediakan 1 kisah lawak jenaka. Tak perlulah tanye dapat mane. Haha Hope you'll enjoy it !
Pemandu Teksi
  Sebuah teksi meluncur menuju ke bandar. Seorang penumpang menepuk bahu pemandu teksi tersebut perlahan untuk bertanya sesuatu.
          Tiba-tiba pemandu teksi itu menjerit dan tidak dapat mengawal teksinya dan hampir melanggar sebuah lori. Nasib baik pemandu teksi itu sempat menekan brek. Untuk beberapa ketika suasana sepi. Kedua-duanya cemas.
         Setelah keadaan reda, pemandu teksi berkata: "Lain kali, awak jangan buat macam tu lagi tau! Awak buat saya rasa takut!"
        Penumpang itu minta maaf sambil berkata: "Saya langsung tak sangka awak takut macam tu sekali. Saya cuma tepuk bahu awak je!" 
        Pemandu itu menjawab: "Maaf encik! Sebenarnya hari ni hari pertama saya bawak teksi... Sebelum ni dah 20 tahu saya bawak van jenazah... Faham-fahamlah ye?" 






So that's it. Bless your faces Audience. If you laughed at the joke above, Bless you.





No comments:

Post a Comment