Friday, October 21, 2011

COINCIDENCES OR WHAT? #2



Hello once again audience. Sorry for being a little late for this post. But it's better late that never right? Is it? Well sometimes. Haha jadi seperti yang dijanjikan, Coincidences Or What yang ke 2. Here we go.


Okay jadi pada tahun 1883, Henry Ziegland telah memutuskan hubungan dengan kekasihnya. Kecewa dengan keputusan Henry, kekasihnya telah membunuh diri. So, abang kekasih si Henry ni dapat tau dan telah menimbulkan kemarahan kepadanya. Marah punya marah, abangnya ni mengejar Ziegland dan menembaknya. Tapi tembakan itu hanya terkena pipi Henry dan menyebabkan Henry jatuh tergolek tetapi masih bernyawa. Dan peluru tu akhirnya melekat di sebatang pokok. Abang kekasih Henry ni menyangka bahawa si Henry ni dah mati, and akibat terlalu takut dia bertindak membunuh diri.


20 tahun kemudiannya, Ziegland yang bernasib baik ni *so far* , decided untuk menebang pokok tersebut yang terletak di rumahnya. Tugas ini nampaknya susah sehingga Ziegland terpaksa menggunakan bahan letupan iaitu 'Dynamite' untuk menghancurkan pokok itu. Ketika dia meletupkannya, letupan itu telah menyebabkan peluru tersebut terkeluar dengan lajunya dan terbang tepat ke kepala Ziegland and akhirnya dia terbunuh dengan peluru yang sama yang sepatutnya membunuhnya 20 tahun lalu. 


Haha pretty ironic right? Yeah. Jadi itu saja untuk harini. Tune in next week for a new Coincidences or what?. Bless your face. If you sneeze while reading this bless you. Until next time.




Source - Steven ;)

No comments:

Post a Comment